سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیباترین شعرهایم را برای تو می گویم ای سپیده تر از همه شعرهایم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

به خاطر خدا ظهور کن

سلام امام زمان به خدا خسته شدم...خسته شدم از بس گناه کردم خسته شدم از بس گناه دیدم خسته شدم از بس تبعیض و بی عدالتی دیدم....به خدا خسته شدم از بس چهره ناراحت و غمگین دیدم خودمونی بهت بگم دلم خیلی گرفته از خودم بدم میاد نمیدونم چرا خوشی تو زندگیامون نیست .....خسته شدم از بس اضطراب و استرس تحمل کردم ....از این روزهای تکراری و  از این گناههایی که عادت زندگیم شده نفرت دارم........تو رو به خاطر خدا بیا و شب تاریک ما رو سحر کن بیا تا از ته دل بخندیم بیا تا صدای گریه ها قطع بشه واسم دعا کن مسیر زندگیم رو درست انتخاب کنم تو دوره زمونه ما سالم موندن و سالم زندگی کردن خیلی خیلی سخته دعا کن سالم بمونم و سالم زندگی کنم  ....

واسم دعا کن واسمون دعا کن چون ما غیر از خدا کسی رو نداریم

ادامه مطلب...

عکس سورپرایز واقعی عاشقانه

یک پیرمرد امریکائی که بشدت به همسرش عشق می ورزد؛ تصمیم گرفت برای سالگرد50 مین سال ازدواجش برای همسرش یک سورپرایزاساسی ترتیب بدهد.برای این منظور به یکی ازشرکتهای بزرگ تبلیغاتی مراجعه نموده وسفارش داد تاپیغامی به همین منظوربروی یک بیلبورددریکی ازشلوغ ترین ازادراه های شهر"سن فیلیپ"به نمایش بگزارد.اوخواست علاوه برهمسرش همه مردم شهربدانندکه چقدرهمسرش رادوست دارد.

او برای اینکه همسرش رامتوجه این کارکندبا یکی ازدوستان پلیس هماهنگ کردکه وقتی او وهمسرش به نزدیکی تابلورسیدند؛ خودرو انهارا به منظورتخلف متوقف نموده و به بررسی مدارک انها بپردازدکه ازاین طریق همسرش قطعامتوجه این بیلبوردخواهدشد.

ادامه مطلب...

عکس از آب زیر حرم حضرت عباس

در بخش درب صاحب‌الزمان مرقد مطهر ابوالفضل پنجره کوچکی قرار دارد که وصل به سرداب حرم است و اگر نگاه کنید از آن مرتب بوی گلاب می‌آید و این همان آبی است که متأسفانه خادمان کنونی در ورودی آن را و راه رسیدگی به سرداب را به روی زوار بسته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، همان آبی که بر فرزندان پیامبر در ظهر عاشورا 14 قرن پیش بستند، امروز در حرم قمر بنی هاشم، به طرز معجره آسایی نابینا را بینا می کند، بیمار سرطانی را شفا می دهد و از 50 سال قبل تاکنون این آب در یک سطح ثابت مانده و هر چه از آن استفاده می شود نه کم و نه زیاد می‌شود.

شیخ عباس 74 ساله ، که 36 سال خادم حرم حضرت عباس علیه السلام است در مورد جریان آب دور قبر علمدار کربلا گفت: قبلا دو چشمه در سرداب مطهر وجود داشت که از 400 سال قبل که آب لوله‌کشی نبود این آب مرتب می‌جوشیده و از یک طرف وارد و از طرف دیگر خارج می‌شد که مزه و طعم آن آب از بهترین آب معدنی امروز هم بهتر بود و آن سرداب پله داشت. مردم می‌آمدند و از آن آب به عنوان تبرک استفاده می‌کردند و آب در تابستان خنک و در زمستان گرم بود ... از 50 سال قبل تاکنون این آب در یک سطح ثابت مانده و هر چه از آن استفاده می شود نه کم و نه زیاد می‌شود .

ادامه مطلب...

ایول به دانشمندان ایران

 

نظر کاربران الجزیره پس از پرتاب ماهواره رصد

ولید از سوریه
خدا حامی ایران است… اعراب بخوابید

مهندس زید الیاسری از عراق
بهترین هدیه ای که جمهوری اسلامی در سراسر کر? زمین به مناسبت ولادت حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام تقدیم کرد. سرت را بالا بگیر مسلمان

حسن هاشم الحسین از مدینه
ایران عزت تمام مسلمانان است، باور کنید پیشرفت ایران، به کل امت اسلامی خدمت می کند
 

ادامه مطلب...