سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیباترین شعرهایم را برای تو می گویم ای سپیده تر از همه شعرهایم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

خدایا دوستت دارم

میخوانمت در بلندی که خودت بلند ترینی
 میخوانمت به مهربانی که خود مهربان ترینی
 میدانمت به رحمتت که خودت رحیم ترینی
میدانمت به بزرگی که خودت بزرگترینی
همه این میخوانمت ها و میدانمت ها بهانه ای هست تا بگویم خدایا دوستت دارم


خدا زیباست

سلام ... سلام به سرچشمه همه خوبیها و همه آرامش ها ....سلام به آفریننده من ..... اومدم صدات کنم فریاد بزنم تا نگام کنی تا تو این شرایط سخت آبروم رو حفظ کنی و تنهام نذاری ... میدونم داری امتحانم میکنی ....خدایا درد دل های منو گوش بده چون من به غیر از تو به کسی دل نبستم ..... من رو با خنده های دلنشین و نسیم زندگی آشتی بده


شجاعت یعنی این ...

یکی از دبیرستان های تهران هنگام برگزاری امتحانات سال ششم دبیرستان
به عنوان موضوع انشا این مطلب داده شد که:
”شجاعت یعنی چه؟”
محصلی در قبال این موضوع فقط نوشته بود :
” شجاعت یعنی این ”
و برگه ی خود را سفید به ممتحن تحویل داده بود و رفته یود !
اما برگه ی آن جوان دست به دست دبیران گشته بود و
همه به اتفاق و بدون …استثنا به ورقه سفید او نمره ?? دادند
فکر میکنید اون دانش آموز چه کسی می تونست باشه؟
.
.
.
.

!!!دکتر شریعتی!!!


DOWN WITH USA

در تازه ترین موج اسلام ستیزی ،شماری از آمریکائی های گستاخ در اقدامی وقیحانه که با سکوت پلیس آمریکا همزمان بود ، نسخه هایی از قرآن کریم در چندین ایالت این کشور به آتش کشیدند.
به گزارش شبکه روسیا الیوم، چند نفر با تفکرات ضد اسلامی در مقابل کاخ سفید تجمع کردند و رئیس این گروه یک نسخه از قرآن کریم را آتش زد.

یک گروه تندروی آمریکایی دیگر نیز با هتاکی به کتاب آسمانی قرآن،آیات ترجمه شده به انگلیسی را پاره کرد.

این در حالی است که پلیس آمریکا فقط نظاره گر این دو حادثه بود و هیچ کاری انجام نداد.

در نهمین سالگرد یازده سپتامبر یک نسخه از قرآن کریم در منطقه گراند سیرو نیز آتش زده شد.

در ایالت کانزاس هم یک کشیش اعلام کرد، روز جدیدی را برای به آتش کشیدن قرآن کریم مشخص خواهد کرد. 

پیش از این یک کشیش آمریکایی اعلام کرده بود، روز یازده سپتامبر کتاب آسمانی قرآن را آتش خواهد زد اما با هشدار مسلمانان جهان وترس مقامات آمریکایی از واکنش مسلمانان این برنامه را لغو کرد.

در همین حال فضای ضد اسلامی ایجاد شده در آمریکا باعث شد که دیروز در چند نقطه آمریکا، به قرآن شریف واعتقادات یک ونیم میلیارد مسلمان جسارت شود.

این در حالی است که چندی پیش وزارت امور خارجه آمریکا به اتباع خود درباره پیامدهای توهین به قرآن کریم و روبه رو شدن با اعتراض های مسلمانان هشدار داد.

به نظر می رسد، این محافل با هدف مقابله با اسلام و گسترش روزافزون آن، سیاست اسلام ستیزی را با حربه اسلام هراسی در سرلوحه رویکرد تبلیغی خود قرار داده اند.

افزون بر این، تحرکات اخیر مقامات و رسانه های غربی و صهیونیستی حکایت از این دارد که لابی صهیونیستی در آمریکا و اروپا سعی می کند سالروز حادثه 11 سپتامبر را به« نماد» اسلام ستیزی در غرب تبدیل کند، تا بدین ترتیب هر سال بین مسیحیان و مسلمانان تنش ایجاد شود.

پیروزی ایرانیان برای نام خلیج فارس (+تصویر)

بنابراین آنان به دلایلی همچون عربی نامیدن خلیج فارس توسط اتحادیه عرب، عربی نامیدن خلیج فارس در اسناد سازمان ملل متحد، وجود جمعیت چشمگیر عرب در حاشیه خلیج فارس، در اختیار داشتن 70 درصد ساحل خلیج فارس توسط اعراب و نیز مرتبط دانستن خلیج فارس با امپراتوری پارس ـ که دیگر وجود ندارد ـ خلیج فارس را عربی نامیده‌اند و تلاش کرده اند مراجعین را به رای دادن به نام جعلی و عربی برای خلیج فارس تشویق نمایند، در حالی که...

به تازگی یک سایت اینترنتی که به ظاهر متعلق به شخصی مالزیایی است، نظرسنجی‌هایی را درباره موضوعات و مسائل مورد مناقشه دو یا چند کشور برگزار کرده که از جمله این مسائل، می‌توان به مناقشه درباره حاکمیت کشمیر توسط هند و پاکستان، مناقشه میان چین و تایوان و مسأله فلسطین و رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»، اما مهمترین و جالب‌ترین نظرسنجی این سایت، نظرسنجی است که درباره خلیج فارس برگزار کرده است. در این نظرسنجی، ادعا شده که پس از رسیدن آمار نظردهندگان، به یک میلیون رأی، نظرسنجی به پایان می‌رسد و اکنون این نظرسنجی به پایان رسیده و عنوان خلیج فارس با اختصاص 70 درصد آرای شرکت‌کنندگان به همین نام در این سایت معرفی شده است.

این نتیجه در حالی به دست آمده است که طراحان این نظرسنجی در مقدمه نظرسنجی خود، با اقدامی جانبدارانه، پنج دلیل در اثبات عربی بودن خلیج فارس و تنها سه دلیل برای اثبات فارسی بودن آن آورده‌اند.


بنابراین گزارش، آنان به دلایلی همچون عربی نامیدن خلیج فارس توسط اتحادیه عرب، عربی نامیدن خلیج فارس در اسناد سازمان ملل متحد، وجود جمعیت چشمگیر عرب در حاشیه خلیج فارس، در اختیار داشتن 70 درصد ساحل خلیج فارس توسط اعراب و نیز مرتبط دانستن خلیج فارس با امپراتوری پارس ـ که دیگر وجود ندارد ـ خلیج فارس را عربی نامیده‌ و تلاش کرده اند مراجعین را به رای دادن به نام جعلی عربی برای خلیج فارس تشویق نمایند، در حالی که تنها دو دلیل تاریخی بر اثبات فارسی بودن خلیج فارس آورده و همچنین افزوده‌اند که چون عربی نامیدن خلیج فارس، باعث اشتباه این خلیج با دریای عرب می‌شود، لازم است فارسی نامیده می‌شود.

نکته محل تامل این است که جهان عرب با جمعیتی چند برابر ایران نتوانسته سهمی بیش از سی درصد را در تقاضا برای جایگزین کردن نام جعلی برای نام حقیقی خلیج فارس به خود اختصاص دهد. این نتیجه حکایت از آن دارد که در میان اعراب نیز باور عمومی بر این است که نام حقیقی این دریا خلیج فارس است و نه نامهای جعلی دیگری که برخی مقام های ناسیونالیست عرب بکار می گیرند.

در واقع باید افزود: نتیجه به دست آمده در این نظرسنجی، گویای این واقعیت است که حتی افکار عمومی جهان عرب نیز چنین ادعایی درباره بکار گرفتن نام دیگری برای خلیج فارس ندارند و این ادعاها، تنها از سوی برخی رهبران شوونیست و ملی‌گرای افراطی عرب مطرح می‌شود که در صددند با طرح چنین ادعاهایی، خود را از آنچه هستند، بزرگتر نشان دهند؛ اما هرچند اعراب می‌توانند با صرف هزینه و خرید مؤسسات جغرافیایی، آنان را به دستکاری در اسناد تاریخی و نقشه‌های جغرافیایی متمایل کنند، افکار عمومی به راحتی قابل خرید و فروش نیستند و سرانجام این فکار عمومی است که می‌تواند با تکیه بر حقایق تاریخی، ماهیت نسبتا مستقل خود را نشان دهد.

علاوه بر این باید اضافه کرد که دلایلی که طراح این نظرسنجی درباره عربی بودن خلیج فارس مطرح کرده است بسیار واهی است چرا و چگونه می توان گفت چون یک تشکل سیاسی همچون اتحادیه عرب که خود در این میان ذینفع است، یک واقعیت تاریخی را انکار می کند، دلیل بر صحت نظر آنان است؟ یا چگونه می توان اسناد عربی سازمان ملل متحد را که با پول برخی کشورهای عربی منتشر می شود را ملاک دانست؟ یا چگونه می توان گفت چون امپراتوری فارس وجود ندارد، خلیج فارس هم نباید باشد، مگر اکنون که قاره آمریکا به چندین کشور تبدیل شده است، باید نام آمریکا را از آن برداشت و نام دیگری بر آن نهاد؟

گفتنی است تاکنون هر گونه فراخوانی درباره نام خلیج فارس از سوی هر موسسه یا شخصی در فضای مجازی برگزار شده است، با حضور گسترده ایرانیان به تایید حقانیت نام خلیج فارس ختم شده است.