سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیباترین شعرهایم را برای تو می گویم ای سپیده تر از همه شعرهایم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

DOWN WITH USA

در تازه ترین موج اسلام ستیزی ،شماری از آمریکائی های گستاخ در اقدامی وقیحانه که با سکوت پلیس آمریکا همزمان بود ، نسخه هایی از قرآن کریم در چندین ایالت این کشور به آتش کشیدند.
به گزارش شبکه روسیا الیوم، چند نفر با تفکرات ضد اسلامی در مقابل کاخ سفید تجمع کردند و رئیس این گروه یک نسخه از قرآن کریم را آتش زد.

یک گروه تندروی آمریکایی دیگر نیز با هتاکی به کتاب آسمانی قرآن،آیات ترجمه شده به انگلیسی را پاره کرد.

این در حالی است که پلیس آمریکا فقط نظاره گر این دو حادثه بود و هیچ کاری انجام نداد.

در نهمین سالگرد یازده سپتامبر یک نسخه از قرآن کریم در منطقه گراند سیرو نیز آتش زده شد.

در ایالت کانزاس هم یک کشیش اعلام کرد، روز جدیدی را برای به آتش کشیدن قرآن کریم مشخص خواهد کرد. 

پیش از این یک کشیش آمریکایی اعلام کرده بود، روز یازده سپتامبر کتاب آسمانی قرآن را آتش خواهد زد اما با هشدار مسلمانان جهان وترس مقامات آمریکایی از واکنش مسلمانان این برنامه را لغو کرد.

در همین حال فضای ضد اسلامی ایجاد شده در آمریکا باعث شد که دیروز در چند نقطه آمریکا، به قرآن شریف واعتقادات یک ونیم میلیارد مسلمان جسارت شود.

این در حالی است که چندی پیش وزارت امور خارجه آمریکا به اتباع خود درباره پیامدهای توهین به قرآن کریم و روبه رو شدن با اعتراض های مسلمانان هشدار داد.

به نظر می رسد، این محافل با هدف مقابله با اسلام و گسترش روزافزون آن، سیاست اسلام ستیزی را با حربه اسلام هراسی در سرلوحه رویکرد تبلیغی خود قرار داده اند.

افزون بر این، تحرکات اخیر مقامات و رسانه های غربی و صهیونیستی حکایت از این دارد که لابی صهیونیستی در آمریکا و اروپا سعی می کند سالروز حادثه 11 سپتامبر را به« نماد» اسلام ستیزی در غرب تبدیل کند، تا بدین ترتیب هر سال بین مسیحیان و مسلمانان تنش ایجاد شود.